איך קונים מכונת כביסה טובה ואמינה שתחזיק לכם שנים?

אחד ממכשירי החשמל החשובים ביותר שאנחנו מחזיקים בבית, היא מכונת כביסה. לא הרבה אנשים מודעים לכך, אך מדובר במכשיר שלמעשה שינה את ההיסטוריה. שכן, עד הופעתו בחיינו, היינו צריכים לשטוף את הבגדים שלנו ביד, מה שדרש זמן ומאמץ.

שימוש במכונת כביסה שינה זאת ואפשר לנו לשטוף את הבגדים שלנו באופן אוטומטי מבלי שנצטרך לעבוד קשה מדי. זה שיחרר אותנו לעשות דברים אחרים בזמן הזה.

עם השנים, מכונות הכביסה השתפרו מאוד באופן טבעי. היום אנחנו יכולים למצוא פונקציות שונות וייחודיות אשר הופכות את השימוש במכונה להרבה יותר נוח, יעיל ומאפשר לנו ליהנות מבגדים נקיים ברמה גבוהה יותר. עם הזמן נכנסו לשוק יותר ויותר מכונות של חברות שונות, בין אם מדובר בחברות שעסקו בייצור מכונות כביסה ובין אם בחברות שמעולם לא עסקו בתחום והחליטו להשתלב בו.

לפני שנסביר על פונקציות שונות וייחודיות במכונות כביסה, חשוב לזכור, כשאנחנו רוכשים מכונת כביסה מומלצת, מדובר על רכישה לטווח ארוך. בדומה למכשירים אחרים לבית, גם כאן מדובר על מכשיר שאמור לשרת אותנו במשך מספר שנים ולא חודשים או שנה. לכן, אנחנו צריכים להשקיע מחשבה איזו מכונה לקנות, מה יכול לשרת אותנו, ועד כמה המכונה היא יעילה, איכותית וחזקה. זו אחת הסיבות לבחור, למשל, מכונת כביסה בוש או מכונת כביסה מחברה בעלת ערך דומה.

אילו פונקציות ייחודיות נוכל למצוא במכונות כביסה היום?

כאן אפשר להתייחס לשלוש פונקציות עיקריות:

הפונקציה הראשונה הן תוכניות שונות שיש למכונה, אשר מאפשרות לנו לכבס בגדים בצורה ייחודית, פונקציונאלית ומתאימה ספציפית לצרכים שלנו. כל תוכנית מותאמת לסוגים בגדים וסוג כביסה מסוים שעלינו לבצע.

הפונקציה השנייה מתייחסת ליכולת של המכונה לא רק לכבס, אלא גם לייבש את הבגדים. כך אנחנו יכולים לחסוך כסף ברכישת מייבש וזמן בתלייה וייבוש (וכאן יש חשיבות לסל"ד).

הפונקציה השלישית מתייחסת לטיימר. יש לנו יכולת להפעיל את המכונה מתי שאנחנו רוצים, בין אם אנחנו בבית ובין אם לאו. ישנן מכונות היום שניתן לשלוט בהן גם מרחוק. זה חוסך לנו זמן.

כיצד רוכשים מכונת כביסה בצורה נכונה

הנקודה הראשונה שאנחנו צריכים לבחון היא, איזה סוג מכונה אנחנו צריכים. האם אנחנו צריכים מכונת כביסה גדולה או מכונה קטנה. זה תלוי בכמות הדיירים בבית ובמספר הכביסות שמבצעים מדי יום. בית עם ילדים, יזדקק למכונה גדולה יותר מאשר בית של זוג או רווקים.

הנקודה השנייה שנבחן היא, איזו מכונה יכולה להתאים לנו מבחינת המבנה. בין אם זו מכונה עם פתח קדמי, פתח עליון, מכונה שאנחנו יכולים להעמיד אותה במרפסת, בשירותים או בכל מקום אחר.

הנקודה השלישית שנרצה לבחון, עד כמה המכונה היא חסכונית, בין אם זה בחשמל ובין אם זה במים. היום חברות רבות משקיעות זמן ומאמץ לפתח מכונות חסכוניות, גם עבור הלקוח וגם על מנת לשמור על הסביבה.