הוספת עציצים מעוצבים לחדר עבודה – מכניסים את הטבע למשרד

עציצים טומנים בחובם שורה ארוכה של יתרונות, בכוחם לתרום לאווירה נעימה ורגועה בחדר העבודה או במשרד, הם מטהרים את האוויר והודות לעובדה שהם פולטים חמצן בכוחם להפוך את המשרד למקום בריא יותר לשהייה.

כמובן, שבדומה לנושא של בחירת תאורה במשרד, בכדי ליהנות מכל התועלות והיתרונות הרבים אשר טמונים באותם עציצים מעוצבים לחדר העבודה או למשרד, עוברת בבחירה מושכלת ונבונה של אותם העציצים.

בחירת העציצים המתאימים
יש מספר פרמטרים חשובים אשר יסייעו לכם בבחירת עציצים למשרד, בין היתר:

  • תנאי הגידול – ההמלצה היא להקפיד ולבחור בעציצים, אשר אינם מצריכים השקיה בתדירות גבוהה כמו לדוגמא, שושן השלום, אותו צריך להשקות רק אחת לשבוע.
  • גודל וסוג העציץ – עציצים יכולים להגיע במגוון גדלים וצורות שונות. חשוב לשים דגש גם על הפרמטר הזה בהליך בחירת העץ, כאשר יש לקח בחשבון פרמטרים כמו: המיקום אשר הוקצה עבור העציצים וחומר הגלם ממנו עשויה האדנית.
  • קבלת ייעוץ – מי שמגיע להליך בחירת עציצים למשרד, בלי שיש לו רקע קודם, ידע או הבנה בתחום, חשוב שיפנה לקבת ייעוץ מקצועי, אשר ייעודו לסייע לו בבחירת העציצים המתאימים בהתבסס על תנאי המשרד או חדר העבודה, העדפות וצרכים אישיים.

התבססות על הפרמטרים הללו, יאפשר לבחור בסופו של דבר את העציצים האופטימאליים עבור המשרד וכחלק מכך, גם ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים בעציצים.

רעיונות לסידור ומיקום עציצים במשרד

  • הכנת פינת עציצים – באפשרותכם ליצור פינה ירוקה במשרד או בחדר העבודה ולרכז מספר עציצים באותה הפינה.
  • פיזור העציצים בשטח – ניתן לפזר את העציצים בכל המשרד או חדר העבודה, כמובן, תוך דאגה שנוכחות העציצים לא תפגע במהלך התקין של העבודה.
  • רכישת סטים של עציצים – יש משתלות אשר מציעות סטים של עציצים זהים או בעלי מכנה משותף, אשר משתלבים בהרמוניה. ניתן להציב אותם בכניסה למשרד, באזור החלון (במידה ומדובר בצמחים הזקוקים לאור טבעי) או בכל מיקום אחר במשרד או בחדר העבודה, בהתאם לגודל החלל.

הקפדה על תחזוקת העציצים
בשלב הראשון, חשוב להקפיד ולא לשכוח להשקות את העציצים – בהתאם לתנאי הגידול של העציצים הנבחרים.
מעבר לכך, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על ניקוי וחיטוי של העציצים, בעיקר מכיוון שאדניות אשר עשויות מחומרים שונים עלולות לפלוט רעלים וחומרים מסוכנים ולכן, יש להקפיד על פעולות הניקיון בתדירות גבוהה.

מהיכן לרכוש עציצים מעוצבים?
יש לא מעט משתלות אשר מציעות היצע רחב של עציצים מעוצבים. ההמלצה היא כמובן, לבחור את המשתלה בקפידה ולבחור במשתלה אשר גם מציעה היצע רחב של עציצים מעוצבים בגדלים שונים – כאשר, ההיצע הרחב יאפשר לבצע את הבחירה המושכלת והנבונה ביותר בעציצים המתאימים. מעבר לכך, חשוב לבחור במשתלה אשר שמה דגש גם על טיב השירות – ייעוץ מקצועי ראשוני, יוכל לסייע במידה רבה בבחירת העציצים המתאימים.